suddrik

Dagbok från Amerikatt

Friday night 24 september, 2011

Filed under: Kategorilöst! — Suddrik @ 4:03

Jag har läst att man inte ska blogga på lördagar, och det ligger en hel del i det. Fast jag orkar inte bry mig så mycket om det idag.

Klockan är 3 på natten. Vi skulle titta på TV eller nåt men råkade somna redan före 22. Som vanligt vaknar jag efter 5 timmar och kan knappt vänta på att dagen ska börja. Det brukar vara positivt att vakna med glädje kl 7 (fast jag inte kommit i säng förrän 1-2) men 3 på natten, hmm, not so much. Vad katten gör man vid den här tiden egentligen?

Facebookar. Viker tvätt. Städar köket. Läser. Funderar på att epilera benen, men det låter för mycket och efter en sån omgång lär man aldrig kunna somna om. Helst vill jag inte sova mer, blir trött och seg och får påsar under ögonen. Så 5-6 timmar räcker. Finns det några nattöppna butiker? Skulle behöva en till kostym och ett par blusar. Nej nu vet jag! Tar och jobbar lite!

 

2 Responses to “Friday night”

  1. Gabriella Says:

    Haha, nattjobb 😉 du matchar dina fd amerikanska kollegor du nämnde i svaret på inlägget nedan 🙂

  2. suddrik Says:

    HAHAHA!! Sick… (Fast jag jobbade aldrig, fastnade på fejjan och surfade kläder och sånt :D)


Kommentera

