suddrik

Dagbok från Amerikatt

När lärde du dig det?? 18 mars, 2011

Filed under: 2. Living in America,Barnen — Suddrik @ 0:06

”Bloma” skrev man helt själv, men det var inte allt.
När och hur i h***ete lärde hon sig det här??

Mor och far jäser av lycka och fascination.

http://www.youtube.com/watch?v=Eh56-Gq2N9Y

 

4 Responses to “När lärde du dig det??”

  1. saltistjejen Says:

    OMG!!!!!
    Vilken otrolig tjej!!!!!! Shit! 🙂
    Hm förstår att ni inte kan tänka er henne börja svenskt DAGIS om ni flyttar till Sverige. Tror hon skulle bli sjukt understimulerad och uttråkad där.
    Och du hennes förklaring av ”Ike” i slutet tycker jag är UNDERBAR!!!!!!! Så självklart! Vet inte alla det..?!? 😉
    Stor KRAM!!

    • suddrik Says:

      Men visst vore det bara skitfel att stoppa in henne på dagis igen??

      Jag har nog fortfarande inte fattat vad ike betyder. Men ”rf” vet jag, det är så man stavar earth!

      Kram på dig!

  2. saltistjejen Says:

    Haha!
    DU jag fattar inte heller vart dina kommentarer tar vägen på min blogg! Jag har fått ett par via min email men aldrig sett dem i kommentarsfältet! Skitkonstigt! Nu har jag efterlyst förslag på vad som kan vara fel samt om ngn vet hur man ska kunna rätta till detta!!!
    KRAM!


Kommentera

