suddrik

Dagbok från Amerikatt

Ms Miss 29 november, 2010

Filed under: 2. Living in America,Barnen — Suddrik @ 21:49

Äta middag, köttfärssås, det var länge sedan. Vi pratar om Sverige-resan, och jag säger att Alva valde att stanna hemma hos mamma. Alva till Sanna och pappa;
Jag kommer att missa er.
Tjoho, så var det barnets modersmål förstört!! 🙂
Men vi bara ler. Många bryr sig som jag skulle ha sagt om jag var 14.

Jag går fortfarande runt och låter bli att vara störtglad. Jag är bara jämnt nöjd, lycklig över att få ”vara med”. Men jag orkar inte blogga idag, måste streama klart säsong 2 av Dexter… (Älskar Netflix!) Tyvärr blir min bok, Den femte dagen, lidande, har bara kommit 270 av 850 sidor. Man ska inte köpa för tjocka böcker, hellre 3 tunna än 1 tjock.

 

4 Responses to “Ms Miss”

  1. saltistjejen Says:

    Å gulligt!!
    KUL att du kollar Dexter! Vi har just börjat på säsong 1 och jag älskar den! Också via Netflix såklart! kan säga tt jag iten ”missar” kabel-TV ett skvatt!
    🙂
    Kram!

  2. urenergi Says:

    Åååh ”många bryr sig” *ska återanamma*

    Jag missar er viel mucho!


Kommentera

