suddrik

Dagbok från Amerikatt

Jag sitter här och orkar inte 2 augusti, 2010

Filed under: 2. Living in America — Suddrik @ 0:07
 

2 Responses to “Jag sitter här och orkar inte”

  1. Barbro Says:

    Hej, hej. Har ringt dig ett par gånger men inte någon hemma 😦 Blir lite orolig när jag läser din överskrift…
    Hur som helst så är det underbart att se dina bilder.

    Kramen,
    Barbro

    • suddrik Says:

      Jag säger som Mowgli; Jag mår bra, jag är tuffare än somliga tror!

      Seriöst, jag orkade bara inte blogga… Det är jättebra! Och NU orkar jag blogga!


Kommentera

