suddrik

Dagbok från Amerikatt

Award 26 januari, 2010

Filed under: 2. Living in America — Suddrik @ 15:15

Jag har fått en award av Mammigranten!

[award.bmp]

2 uppgifter ingår, den ena är att själv ge awards, men jag kommer inte upp i 7, så jag avvaktar lite. Den andra uppgiften var att skriva 7 saker om mig själv. Svårt, jag babblar ju alltid så det finns inte mycket till nyheter härifrån. 🙂

.

Well, here goes:

1. Det bästa jag vet är barnkramar.

2. Det värsta jag vet är [svarta] lögner.

3. Min personlighet fixerar sig lätt vid saker, allt från kortare enformiga uppgifter till långa uppdrag, då jag blir ett med det jag jobbar på och har svårt att göra annat än följa min grej. Exempel: hittar jag en låt jag gillar så lyssnar jag på den 500 gånger. I sträck. Blev förtjust i Bodycombat, gick instruktörsutbildning. Etc. Kan således nyttjas, men även vara en nackdel.

4. Trots att jag verkligen, verkligen vill börja jobba, så får jag samtidigt lite ågren vid tanken på att tvingas gå upp varje dag och inte kunna gå runt och dröna hela dagarna. (Skvallra inte för nån.)

5. Jag är rädd för clowner och andra utklädda personer, som maskotar och tomten och sånt. Har även viss apotemnofobi och klaustrofobi. Äh förresten, jag är rädd för nästan allt.

6. Börjar gråta när jag blir riktigt arg. Sen blir jag så arg på mig själv för att jag gråter och då gråter jag ju ännu mer.

7. Jag är övervägande aurvedisk Kapha-dosha, med andra ord är jag mycket lat. Så lat att jag för att kunna få lata mig mera alltid prioriterar, planerar och optimerar ALLT, så pass att folk uppfattar mig som motsatsen. Men nu vet ni, allt jobb jag lägger ner är enbart för att jag ska få slappa framöver. (När jag tänker på det så är jag rädd för att det nog blir först när jag dör.)

 

2 Responses to “Award”

  1. Saltistjejen Says:

    Haha det var roliga saker! Jag har också fått samma utmaning men har inte hunnit fundera ut ngt om mig själv än. Känns som om jag är rätt ointressant kanske…?!? 😉
    Kram!


Kommentera

