suddrik

Dagbok från Amerikatt

I Sverige. På besök. 20 juni, 2009

Filed under: 3. I Sverige — Suddrik @ 11:07

Nu är vi ”hemma i Sverige”. Snart ska jag börja säga ”hemma i Redmond”. Jag längtar hem en del, men det är trevligt att vara här.  Allt som jag behövde visar sig dock mest vara saker man trodde sig behöva, vi har käkat några Colaflaskor och blodpudding, annars var det väl inte mycket mer på listan.

Jetlagen var ju avsevärt bättre åt det här hållet i alla fall. Men lite trötta är vi än! Så blogga orkar jag nog inte än på några dagar. (Sorry Viktor!) Förresten prioriterar jag träning! Imorgon ska vi ha Alva-kalas för närmaste familjen, och med alla kusiner på plats lär det bli ett jäkla liv. Men sen lär det lugna ner sig. Lite shoppa mest… Aaah, vad härligt. Hoppas det finns nåt bara!

 

3 Responses to “I Sverige. På besök.”

  1. Frida Tjärnberg Says:

    Helgen, jag ser fram emot helgen! 🙂

  2. Viktor Says:

    Det gör inget. Jag ringer och skickar direktmeddelanden 🙂


Kommentera

