suddrik

Dagbok från Amerikatt

21 april och premiärdopp 21 april, 2009

Filed under: 2. Living in America,Barnen — Suddrik @ 17:41

Klockan är 18.30 och det är bara 19 grader ute, men idag har det verkligen varit fantastiskt. Jag har bränt benen och armarna lite lätt, och barnen har premiärbadat i vatten som jag tyckte motsvarade Stockholm i början av juni. Det var inte riktigt planerat att ungarna skulle bada, men de tjatade och ville sedan aldrig komma upp.

Premiärdopp1 Premiärdopp2

”Alla var där” 🙂
Våra kompisar Tereza och Alanka
Alanka&Tereza

 

**Idag saknar jag inte Sverige.**

 

Jag har nästan läst ut min skolbok och tänkte skriva tentan imorgon natt, eventuellt torsdag också. När den är klar så blir det fira med kvällsdopp i bubbelpoolen med cig och Bacardi Breezers (light såklart). Viktor har pratat om det ett tag! Kanske fredag??

Men nu alltså: in i dimman igen…

 

One Response to “21 april och premiärdopp”

  1. Barbro Says:

    Vill, vill, vill också ligga i bubbelpoolen fast med ”riktig” Bacardi och utan cig.
    OK, vi har iallafall vårat att se fram emot, värmen alltså. Det har varit kallt som s…. men idag skiner solen och helgen ser lovande ut. Till och med jag ska fixa i rabatterna men först planerar vi när vi ska åka motorcykel. Thomas har köpt en värsting-Suzuki Hayabusa till sig och nya kläder till mig. Jag ser ut som Kenny Starfighter-en riktig läckerbit med andra ord.
    Kramar till er tjejer och Viktor


Kommentera

